واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

ماندگاری هوای گرم در مشهد و خراسان رضوی تا پایان هفته (۱ مرداد)

  • کد خبر: ۱۱۸۲۲۴
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
ماندگاری هوای گرم در مشهد و خراسان رضوی تا پایان هفته (۱ مرداد)
کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی از ماندگاری هوای گرم در مشهد و خراسان رضوی تا پایان هفته جاری خبر داد.

گروه جامعه | شهرآرانیوز، زهرا مبشری‌نسب در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با ۱۸ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و سرخس با ۴۵ درجه گرم‌ترین نقطه خراسان رضوی بوده است. هوای گرم تا روز دوشنبه در سطح استان ماندگار خواهد بود و در مناطق گرمسیر استان تا بیش از ۴۰ درجه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیشترین سرعت وزش باد نیز با ۷۲ کیلومتر در ساعت مربوط به شهرستان سرخس بوده است. همچنین وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت تا پایان هفته در مناطق بادخیر استان ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای بعدازظهر روز جاری در شمال غرب خراسان رضوی در ارتفاعات افزایش ابرناکی و احتمال رگبار‌های پراکنده باران نیز پیش‌بینی شده است.
مبشری‌نسب گفت: حداکثر دمای مشهد در روز گذشته به ۴۱ درجه رسید. کمینه دمای هوای مشهد برای روز جاری ۲۴ درجه و بیشینه دمای هوا به ۳۹ درجه می‌رسد. حداکثر دمای هوای مشهد در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به ۳۷ و ۳۸ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: دمای هوای مشهد در روز سه شنبه به ۳۶ درجه خواهد رسید، اما مجددا دمای هوا به ۳۸ تا ۳۹ درجه افزایش پیدا خواهد کرد. مدل‌های هواشناسی از کاهش ۴ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا در مشهد از اوایل هفته آینده به همراه رطوبت هوا خبر می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->